Dlatego masz możliwość zwrotu produktów do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Jak zwrócić produkty?

1. Napisz wiadomość na biuro@decorsystem.pl lub skontaktuj się z nami pod numerem 95 722 30 57/608 921 068.

2. W odpowiedzi otrzymasz adres, na który należy wysłać zwracany towar.

3. Gdy paczka zostanie nadana wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na biuro@decorsystem.pl lub Decor System, ul. Prądocin 11, 66-446 Deszczno.

Jakie są dalsze kroki?

1. Sprawdzenie paczki – gdy przesyłka dotrze do odpowiedniego magazynu, sprawdzamy jej zgodność z przesłanym formularzem zwrotu. Pamiętaj, że możliwość zwrotu nie dotyczy produktów uszkodzonych oraz na indywidualne zamówienie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu.

2. Wystawienie korekty – nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu skorygowania rachunku lub faktury.

3. Zwrot środków – środki zwracane są tą samą drogą, którą zostało opłacone Twoje zamówienia.

W przypadku płatności:

    • przy odbiorze lub przelewem tradycyjnym – środki zostaną zwrócone na konto podane w formularzu zwrotu,
    • BLIK/PayU/PayPo/PayPal – środki zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.